Інформація про роботу зі зверненнями громадян у 2024 році
Надійшло звернень за 2024 рік | |
через міську раду – 2 | З питань:
– дотримання температурного режиму в закладі дошкільної освіти; – працевлашування. |
через міську раду (Сумський обласний контактний центр) – 2 | З питань:
– підвезення дітей до закладу освіти; – діяльності класного керівника закладу освіти. |
від заявника до відділу освіти – 1 |
З питань:
– отримання довідки про заробітну плату. |
запит на публічну інформацію (через міську раду) – 2 | З питань:
– фінансування проєктів; – оплата праці працівників закладів освіти. |
За результатами розгляду звернень громадянам надавалися обґрунтовані та вичерпні відповіді у терміни визначені законодавством.
Робота зі зверненнями громадян була направлена на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про доступ до публічної інформації» .
Одним з основних завдань відділу освіти є своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань та вжиття заходів щодо подальшого упередження скарг, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.
Значна увага приділяється контролю і підвищенню персональної відповідальності кожного виконавця за своєчасний розгляд звернень.