Методи та форми роботи з обдарованими учнями на уроках математики

Кожна обдарована дитина – ін­дивідуальність, яка потребує особливого підходу. Сприяння реалізації розвитку обдарованої дитини вимагає організаціі особливого середовища, зок­рема спеціальної освіти, яка виходить за межі шкільних занять.

У  ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 5 Тростянецької міської ради 30 жовтня 2019 року відбулося засідання методичного об’єднання вчителів математики.

Учасники семінару ознайомилися з педагогічними інноваціями – курсами «Еврика», «Ментальна арифметика», «Прангліме MIKSIKE», STEM-освіта, STEM-технології.

Педагоги відпрацювали навички нестандартного розв’язування задач на переливання, зважування, обчислення.   Вчителі об’єдналися  в групи  для участі в грі «Математичне доміно», «Математичне лото» тощо.

Велися дискусії про те, що для досягнення поставленої мети система роботи з обдарованою молоддю має бути органічною сукуп­ністю змісту, методів, форм, прийомів та засобів. Саме таке поєднання сприятиме  розвитку творчої діяльності учня, забезпечить формування його як особистості, надасть змогу досягти високих результатів при участі в очно-заочних олімпіадах, математичних змаганнях, участі у роботі МАН.

изображение_viber_2019-10-30_11-45-30

Зображення 3 з 4