Підсумки роботи 2022

Інформація про роботу зі зверненнями громадян у 2022 році

Надійшло звернень за 2022 рік 
через міську раду – 1 З питань:

– звільнення з роботи ;

 

через Сумський обласний контактний центр  –    14  З питань:

 –  отримання довідки про доходи;

– виплати заробітної плати;

– функціонування закладу освіти;

– отримання довідки про відвідування закладу освіти;

– працевлаштування.

від заявника до відділу освіти
– 0
З питань:
запит на публічну інформацію – 1 З питань:

– функціонування закладу освіти

За результатами розгляду громадянам надавалися обґрунтовані та вичерпні відповіді у терміни визначені законодавством.

Робота зі зверненнями громадян була направлена на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян».

Одним з основних завдань відділу освіти є своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань та вжиття заходів щодо подальшого упередження скарг, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Значна увага приділяється контролю і підвищенню персональної відповідальності кожного виконавця за своєчасний розгляд звернень.