Інформація про роботу зі зверненнями громадян у 2022 році
Надійшло звернень за 2022 рік | |
через міську раду – 1 | З питань:
– звільнення з роботи ;
|
через Сумський обласний контактний центр – 14 | З питань:
– отримання довідки про доходи; – виплати заробітної плати; – функціонування закладу освіти; – отримання довідки про відвідування закладу освіти; – працевлаштування. |
від заявника до відділу освіти – 0 |
З питань: |
запит на публічну інформацію – 1 | З питань:
– функціонування закладу освіти |
За результатами розгляду громадянам надавалися обґрунтовані та вичерпні відповіді у терміни визначені законодавством.
Робота зі зверненнями громадян була направлена на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян».
Одним з основних завдань відділу освіти є своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань та вжиття заходів щодо подальшого упередження скарг, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.
Значна увага приділяється контролю і підвищенню персональної відповідальності кожного виконавця за своєчасний розгляд звернень.