Сучасний урок: скарбничка прийомів рефлексії

28 жовтня 2019 року на базі ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 5 відбувся методичний практикум учителів 1-х класів закладів загальної середньої освіти Тростянецької міської ради. Обов’язковою складовою формули успіху сучасного уроку є зворотний зв язок, під час якого учні висловлюються про свій стан, емоції, почуття, аналізують рівень засвоєння матеріалу, оцінюють результати власних дій. Рефлексія важлива також для формування творчого мислення і саморозвитку особистості. Використання рефлексії на уроках – це спроба відобразити те, що сталося з «Я» учня: «Що я думав? Що відчував? Що надбав? Що здивувало? Що я зрозумів?» Залежно від вироблених критеріїв самооцінки формується новий спосіб поведінки, діяльності, а також необхідні сучасній особистості якості: самостійність, підприємливість і конкурентоспроможність.

Після теоретичної частини педагоги перейшли до практичних дій. Розглянули, які прийоми рефлексії можна використати на початку уроку з метою установлення емоційного контакту з учнями, а які з них доцільні наприкінці заняття, щоб допомогти визначити ефективність своєї роботи і ступінь засвоєння матеріалу класом. Учителі працювали в парах, була організована робота в групах з використанням сигнальних карток, смайликів, знаків.

20191028_094225

Зображення 2 з 6